Informacje ogólne

1. Czy do ceny zaproszenia należy doliczyć koszt projektu?
Przy zamówieniach przez internet cena obejmuje wykonanie jednego projektu zaproszeń (w dwóch wersjach na ślub oraz na ślub i wesele). Do każdego kolejnego wariantu należy dokupić projekt dostępny w zakładce wkładki, dodatki, personalizacja.

2. Czy cena zaproszenia zawiera kopertę?
Każdy może wybrać dowolną kopertę, stąd nie przypisaliśmy konkretnych kopert do zaproszeń. Koperta płatna jest oddzielnie.

3. Czy możliwa jest personalizacja zaproszeń?
Tak. Zaproszenia mogą być personalizowane. Oznacza to, że na zaproszeniach mogą być wydrukowane imiona i nazwiska osób zapraszanych na uroczystość. Personalizacja jest usługą dodatkową i kosztuje 0,50 zł/szt. Lista imion i nazwisk gości musi do nas trafić odmieniona w pliku XLS.

4. Jaki jest termin wykonania zaproszeń?
Zaproszenia realizujemy w ciągu kilku dni. Staramy się termin dostosować do potrzeb Klienta. Zwykle jest to 1-2 dni na projekt i 3-4 dni na produkcję. Naszych zaproszeń nie bierzemy z półki tylko produkujemy dokładnie pod Klienta co ma swoje atuty - możemy je dowolnie modyfikować.

5. Czy możliwa jest zmiana papieru w zaproszeniach?
Tak. Na życzenie możemy zmienić papier obwoluty zaproszeń. Usługę tę wykonujemy za symboliczne 1 zł niezależnie od ilości zamawianych zaproszeń. Oznacza to, że zmiana papieru zaproszenia bez względu na ich ilość będzie kosztowała łącznie tylko 1 zł.

6. Czy środki zaproszeń mogą być wydrukowane na perłowym papierze?
Tak. Na życzenie możemy zmienić papier na którym będzie drukowana treść zaproszenia ślubnego. Wówczas należy doliczyć koszt ozdobnego papieru. Jeżeli np. zaproszeń jest 50 szt. to taką ilość środków trzeba będzie dodać do koszyka w kolorze, który będzie Państwa satysfakcjonował.

7. Jak będzie wyglądało moje zaproszenie?
To jak będzie wyglądało zaproszenie zależy od Państwa. Projekt układu tekstu opieramy na jednym z naszych wzorów, ale możemy go dowolnie zmodyfikować zarówno jeżeli chodzi o treść, jak i formę.

8. Czy na okładce zaproszenia mogą być nasze inicjały?
Każda modyfikacja jest możliwa. W tym celu prosimy o kontakt z naszym działem handlowym celem określenia Państwa potrzeb i wyceny takiego zamówienia.

9. Jak złożyć pudełko w zaproszeniach wood art?
Pudełko wysyłamy w formie rozłożonej. Składa się ono z części głównej do której wsadzamy rulon z zaproszeniem i wybranej obwoluty do nasuwania. Aby poznać metodę składania zapraszamy do obejrzenia filmiku: ZOBACZ FILM >>>

10. Czy jest jakaś minimalna ilość zaproszeń jaką mogę kupić?
Jeżeli zaproszeń jest mniej niż 20 szt., to abyśmy przygotowali projekt należy zakupić go dodatkowo. W innym przypadku zaproszenia traktujemy jako próbki i wysyłamy z przykładowymi wzorami.